Informacja dla pacjentów poradni przyszpitalnych

Poradnie na ten moment pracują normalnie i przyjmują pacjentów zgodnie z zaplanowanym harmonogramem wizyt.

Wyjątkiem jest Poradnia Rehabilitacyjna, która jest zamknięta i do 29 marca nie przyjmuje zapisów na kolejne wizyty. W pewnych sytuacjach poszczególne poradnie mogą ograniczać przyjęcia pacjentów, wynika to jednak z braków kadrowych personelu medycznego, które losowo zawsze występują.

Ważne jest, by w poradniach na planowanych wizytach pojawiali się pacjenci ze wskazaniem PILNE oraz dzieci PO ZABIEGACH lub PO HOSPITALIZACJI. W pozostałych przypadkach sugerujemy rozważenie przesunięcia wizyty lub skorzystania z teleporady.

W naszym szpitalu istnieje możliwość skorzystania z teleporady przez tych pacjentów, którzy nie chcą lub nie mogą pojawić się na zaplanowanej wizycie. By skorzystać z teleporady, należy W DNIU ZAPLANOWANEJ WIZYTY W PORADNI w godz. od 8.00 do 14.30 skontaktować się z numerem 32 207 17 77.

Jeśli nie możesz lub nie chcesz pojawić się w terminie w przyszpitalnej poradni GCZD, również zadzwoń pod nr 32 207 17 77 i poinformuj nas o tym. W celu odwołania lub przesunięcia wizyty w poradni możesz też wysłać mail pod adres zps@gczd.katowice.pl. Odpowiemy na tę wiadomość jak szybko będzie to możliwe.

32 207 17 77 to numer dedykowany wyłącznie wizytom w poradniach, prosimy nie dzwonić pod niego w innych sprawach, bo w tej sposób utrudniają Państwo innym pacjentom skorzystanie z teleporady.

 

poradnia-16-03-20