PORADNIA SPECJALISTYCZNA PRZYSZPITALNA
KIEROWNIK
DR HAB. N. MED.
Ewa Emich-Widera
PIELĘGNIARKA ODDZIAŁOWA
Agata Zapała-Adamczyk
SEKRETARIAT
TEL
32 207 1792
REJESTRACJA
KIEROWNIK
Marzena Pilarska
TEL
32 207 1777
KOMUNIKAT DOTYCZĄCY ZMIANY FUNKCJONOWANIA PORADNI SPECJALISTYCZNYCH PRZYSZPITALNYCH W GÓRNOŚLĄSKIM CENTRUM ZDROWIA DZIECKA
Uprzejmie informujemy, iż w trosce o Państwa bezpieczeństwo nasza placówka podejmuje działania zgodnie z aktualnymi zaleceniami sanitarnymi. W celu zapewnienia najwyższych standardów staramy się ograniczyć ilość Pacjentów przebywających w naszej placówce. Poniżej przekazujemy Państwu zasady dotyczące organizacji pracy i przyjmowania pacjentów na planowane wizyty w Poradniach Specjalistycznych Przyszpitalnych. Poniższe ograniczenia spowodowane są sytuacją epidemiologiczną i czasem niezbędnym na wykonanie czynności sanitarno-higienicznych.
Procedura dla Pacjentów:
1. Do budynku będą wpuszczane tylko osoby umówione na wizyty lekarskie zgodnie z harmonogramem w wyznaczonych godzinach.
2. Biletomaty wydają bilety w kolejności zgodnej z godziną umówionej wizyty.
3. Należy zgłaszać się do rejestracji nie wcześniej, niż 15 minut przed wyznaczoną godziną wizyty w poradni. Pacjenci zgłaszający poza wyznaczonymi godzinami, nie zostaną wpuszczeni na teren szpitala. *Wyjątek stanowi konieczność wykonania badań, przed zaplanowaną wizytą.
4. Z Pacjentem może wejść na teren poradni, tylko 1 opiekun.
5. Do poradni nie mogą zgłaszać się osoby z objawami infekcji.
6. Każdy Pacjent po ukończeniu 5 roku życia i Opiekun ma obowiązek podczas całego pobytu w naszej placówce noszenia maseczki ochronnej na twarzy (osłona twarzy zgodnie z wytycznymi MZ i GIS).
7. Każdy Pacjent i Opiekun ma obowiązek dezynfekcji rąk – dozowniki z płynem dezynfekującym są dostępne na trenie naszej placówki.
8. W przypadku konieczności skontaktowania się z Rejestracją Poradni Specjalistycznych, zalecany jest kontakt telefoniczny pod numerem 32 207 1777 w godzinach 08:30 – 14:30 lub mailowy pod adresem zpsgczd.katowice.pl (ze względu na dużą ilość wiadomości, czas oczekiwania na odpowiedź to 5 dni roboczych).
Informujemy iż, Górnośląskim Centrum Zdrowia Dziecka im. św. Jana Pawła II działa Poradnia Specjalistyczna Przyszpitalna przeznaczona wyłącznie dla dzieci i młodzieży do lat 18.
Posiadamy następujące poradnie:
REJESTRACJA PEDIATRYCZNA | REJESTRACJA CHIRURGICZNA |
PORADNIA ENDOKRYNOLOGICZNA | PORADNIA AUDIOLOGICZNA |
PORADNIA DIABETOLOGICZNA | PORADNIA CHIRURGII URAZOWO ORTOPEDYCZNEJ |
PORADNIA LECZENIA MUKOWISCYDOZY | PORADNIA OTOLARYNGOLOGICZNA |
PORADNIA PATOLOGII NOWORODKA | PORADNIA NEUROCHIRURGICZNA |
PORADNIA NEUROLOGICZNA | PORADNIA UROLOGICZNA |
PORADNIA OKULISTYCZNA | PORADNIA CHIRURGICZNA |
PORADNIA GENETYCZNA | PORADNIA CHIRURGII SZCZĘKOWO-TWARZOWEJ |
PORADNIA KARDIOLOGICZNA | |
PORADNIA KARDIOCHIRURGICZNA | |
PORADNIA GASTROENTEROLOGICZNA | |
PORADNIA LECZENIA OTYŁOŚCI | |
PORADNIA CHIRURGII ONKOLOGICZNEJ | |
PORADNIA ONKOLOGII I HEMATOLOGII | |
PORADNIA LECZENIA BÓLU | |
PORADNIA KINEZYTERAPII I FIZYKOTERAPII | |
DZIECIĘCA OPIEKA KOORDYNOWANA |
Każda wizyta w poradni jest możliwa wyłącznie po wcześniejszym ustaleniu terminu w Rejestracji poradni. W dniu wyznaczonej wizyty należy pobrać bilet z biletomatu znajdującego się przed wejściem do rejestracji, a następnie zgłosić się do rejestracji pediatrycznej /chirurgicznej (na parterze budynku). Numery biletów są wydawane w kolejności zgodnej z godziną umówionej wizyty. Na wizytę należy zabrać ze sobą:
- książeczką zdrowia dziecka,
- dotychczasowe wyniki badań lekarskich, ew. dokumentacją wcześniejszego leczenia,
- PESEL dziecka (a w przypadku dzieci do ukończenia 3 miesiąca życia, nieposiadających takiego numeru, PESEL osoby obowiązanej do zgłoszenia dziecka do ubezpieczenia zdrowotnego),
- numer kartoteki,
- dane adresowe i inne wymagane na podstawie obowiązujących przepisów,
- oraz wypełniamy obowiązujące formularze oświadczeń.
W celu załatwienia wszystkich formalności poprzedzających wizytę prosimy Państwa o wcześniejsze przybycie do Szpitala, zaś w przypadku rezygnacji o wcześniejszą informację.
Rejestracja na kolejne wizyty kontrolne, odbywa się zgodnie z ustalonym planem leczenia. W celu realizacji świadczenia w wyznaczonym przez lekarza terminie, prosimy o niezwłoczną rezerwację kolejnego terminu wizyty w rejestracji poradni:
- osobiście lub za pośrednictwem osób trzecich w godzinach pracy rejestracji
- telefonicznie poprzez Call Center:
32 207 1777 / poniedziałek – piątek / 08:00 – 14:30
- przez stronę internetową erejestracja.gczd.katowice.pl
- mailowo pod adresem: zps
gczd.katowice.pl
W treści wiadomości prosimy o podanie:
- imienia i nazwiska pacjenta,
- nr PESEL pacjenta,
- poradni do której chcą się Państwo zarejestrować,
- numeru kontaktowego,
- kod PIN do skierowania elektronicznego lub skanu papierowego skierowania,
- dodanie skanu zaświadczenia „ Za życiem” lub orzeczenia o niepełnosprawności.
UWAGA
W odpowiedzi na nadesłaną wiadomość mailową, w ciągu 5 dni roboczych będzie kontaktować się z Państwem telefonicznie pracownik naszego Call Center. Rejestracja nie odpisuje na wiadomości mailowe, dlatego prosimy upewnić się, iż podali Państwo prawidłowy i aktualny numer kontaktowy.